Доставка и оплата - Интернет магазин Моя Лампа
Графік: 9:00 до 18:00
обід 13:00 до 14:00
СБ, НД - вихідні

Ваш кошик порожній!

Доставка и оплата

   Способи та умови доставки: 


  Для відправки Ваших замовлень ми вибрали лідера вантажоперевезень України, компанію "Нова пошта". Вони радують нас не тільки самої широкою географією покриття, але і максимально орієнтованістю на клієнта - будь-які спірні ситуації вони дозволяли на користь своїх клієнтів.

Доставка замовлення можлива:

  • до відділення "Нової пошти"
  • адресна доставка, як додаткова послуга "Нової пошти"
  • нашим кур'єром в місті Тернопіль

Своє замовлення ви можете отримати вже на наступний день, якщо терміни поставки відповідають умовам "Нової пошти". Вартість доставки товару залежить від тарифів вантажоперевезення, ваги посилки і способу оплати товару.

Умови відправки:

  • Відправка наложеним платижем від 500 грн.
  • При оформленні замовлення на суму від 1000 грн. доставка в місті Тернопіль безкоштовна!
  • При оформленні замовлення на суму від 2500 грн. доставка по Україні безкоштовна!
  • ! Безкоштовна відправка не поширюється на кабель канал, гофру, метолорукав який має більше 30 кг. об'ємної ваги при відправці.
  • Різана продукція (кабелі, труби) та деякі товари не кратні упаковкам - відправляються після 100% предоплати!


Способи та умови оплати

Оплата товару проводиться:

За безготівковим розрахунком, готівкою кур'єру, на карту Visa / MasterCard, або Ви можете скористатися послугою накладеного платежу (Примітка: ми беремо на себе оплату послуг з перевезення Вашого замовлення на відділення нової пошти. При цьому накладений платіж - це опціональна послуга на Ваш вибір, так як Нова Пошта стягує комісію за послугу накладений платіж - 20 грн + 2% від суми).

Чи можна повернути або обміняти куплений товар?

Куплений товар можна повернути або обміняти протягом 14 днів після покупки. При цьому повинен бути збережений товарний вид товару, повна його комплектація, захисні елементи (пломби і ярлики), упаковка, а також розрахунковий документ, виданий кур'єром.

Повернення неможливий, якщо товар має явні ознаки експлуатації, зміни і пошкодження, а також кабель який був проданий на прохання клієнта довжиною менше ніж в заводській бухті.

Якщо після початку експлуатації товару ви помітили приховані дефекти, будь ласка, зв'яжіться з нами по одному з телефонів на сайті. Ми проведемо експертизу, на основі якої буде прийнято рішення про подальші дії: ремонті, обмін або повернення грошей.

Зверніть увагу, що будь-які претензії за зовнішнім виглядом, асортименту, відповідності отриманого товару замовленому, його комплектності та кількості приймаються тільки при отриманні товару у кур'єра. Ставлячи підпис на бланку замовлення, ви цим підтверджуєте, що не маєте претензій до інтернет-магазину по всіх згаданих вище питань.

Інші спірні питання між сторонами вирішуються на основі Закону України «Про захист прав споживачів».